Sleek Acid палитра

Преди време ви разказах за Garden of Eden и Ultra Matt V2 на Sleek. Тези две палитри породиха любовта ми към марката и затова нямам търпение да се сдобия с още. Последната палитра която прибавих към колекцията си е Acid. 


За незапознатите- това е най-ярката палитра от колекцията им, която доста наподобява Electric на Urban Decay. Поне на външен вид…
Ще го карам направо: имах големи очаквания за тази палитра, които тя не успя да оправдае.
Цветовете изглеждат невероятно наситени, почти електрикови в самата палитра, но при опит за нанасяне пускат доста малко цвят от първият път. Не знам аз ли имах прекалено завишени очаквания, но ми се искаше още с топването на пръста цвета да се пренесе без проблем както при другите палитри на марката. С V2 и Garden of Eden  нямах такива проблеми- там цветовете се пренасяха доста лесно и наситеността беше на лице.



При Acid обаче е задължително ползването на база, за да изпъкнат някои от неоновите цветове. Като цяло най-голям проблем виждам с жълтия и светло зеления цвят и са ми необходими няколко повтаряния, за да добият плътен завършек. Двата сини са в другата крайност което доста ме учуди- веднага пускат цвят без проблеми.
Като цяло съм със смесени чувства за тази палитра. От една страна пъстрите цветове много ме радват, както и възможностите за наистина налудничав грим, но от друга страна ми се искаше пигментацията да беше по-добра.







Тези суотчове са без база

Относно издръжливостта нямам забележки. Издръжливи са и се преливат лесно. Замислям се дали да не пробвам Ultra Matt V1 Brights ако успея да я намеря някъде. Ако имате някакви отзиви за нея или опит с Acid ще се радвам да го споделите в коментарите J


4 коментара:

  1. Здравей! Жалко, цветовете изглеждат страхотни в кутийката :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Открих им цаката:D Изпъкват много добре ако под тях се сложи базата на сенки на ALverde :)

      Delete
  2. Аз я обожавам тази палитра. Даже мислех тези дни в пост да я съпоставя с Electric на Urban Decay. Жалко, че не е могла да оправдае очакванията ти :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Като цяло палитрата ми харесва, но просто очаквах цветовете да са малко по-пигментиране като при другите палитри :)

      Delete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">