Freeman Strawberry chocolate and Black sugar маски за лице

Ако следите българските бюти блогове няма как да не сте чули за маските на Freeman. Почти всяка блогърка е имала допир до една от множеството разновидности и отзивите винаги са положителни.  Е, дойде и моят ред да ги пробвам и трябва да ви кажа, че хвалбите определено не са напразни.
 Сдобих се с две от маските им: глинена с ягода и шоколад и ексфолираща с въглен и черна захар.


Freeman Chocolate & Strawberry- много, много добра глинена маска с невероятен аромат. Всъщност аромата беше първото,което ме привлече към нея понеже съм запалена фенка на шоколада. Но още след първото използване й станах заклет фен.
Консистенцията е гъста и богато ухаеща на шоколад. Плъзга се по кожата като масло и засъхва за около 10 минути без напукване и ронливост. След измиване имах усещането за мека и едновременна чисто кожа. След един бърз поглед в огледалото се убедих, че порите наистина са видимо по-чисти, и не знам дали си въобразявам, но лицето ми се чувстваше по-хидратирано. Странен ефект за глинена маска, но определено положителен.
Съставът също ми направи добро впечатление: 2 вида глина- каолин и бентонит; масло от шеа и какао, както и екстракти от ягода и какао. Няма петролатуми, парафини и подобни гадости.

Freeman Charcoal & Black Sugar- още едно добро попадение, но с различен ефект. Докато първата маска е дълбоко почистваща и подхранваща, тази я определям като маска-ексфолиант.
Консистенцията е доста необичайна- гел с голямо количество захар, но позволява лесно нанасяне върху кожата. Ароматът е сладникав и ми напомня на тръстикова захар. След нанасяне за няколко секунди се усеща затоплящ ефект, но той бързо изчезва.
Не очаквайте тази маска да засъхне, защото няма. След 10на минутки я измивам с топла вода, като своевременно си правя един добър пилинг със захарните кристалчета. Те са основната ексфолираща съставка, докато активният въглен освобождава кожата от всякакви токсини и мръсотии.
След първата употреба кожата ми беше значително по-мека и с избистрен тен, което много ми
допадна. Но поради природата на тази маска, я използвам 1-2 пъти седмично, за да не прекаля с екфолирането.
Съставът тук също е много добър: Имаме захароза, активен въглен, каолин и множество плодови екстракти- банан, кокос, джинджифил, малина, папая, сандалово дърво и лавандула. Направо си е един мощен антиоксидантен коктейл!







Цената и на двете маски е 8 лева за 150 мл, но специално тези двете не съм ги виждала в ДМ. Поръчах ги online  от аптека Ремедиум, като в сайта им може да намерите всичките разновидности. Freeman  не тестват продуктите си върху животни, което автоматично ме превърна в техен редовен бъдещ клиент.

4 коментара:

  1. Май само аз останах тази блогърка, дето не ги е пробвала... срамота! :D Все си казвам, че ще си взема някоя и все ги забравям. :X Но от толкова разновидности човек да се почуди коя да си вземе... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ако намериш тази с черната захар я вземи :) Много е хубава

      Delete
  2. Тези маски са невероятни, аз харесвам много тази с авокадо, парви кожата ми прекрасна и хидратирана :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. От доста време искам да я пробвам :)

      Delete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">