База за сенки Alverde

Здравейте! Всички добре познаваме популярните бази за грим: Nyx, Urban Decay Primer Potion, Too faced Shadow Insurance Те са се доказали на световния пазар, като едни от най-добрите продукти от тази категория, но аз бидейки вечния скептик, реших да открия по-бюджетна версия на този тип продукти. 
И открих!




Базата за сенки на Alverde беше целенасочена покупка и се радвам, че успя да оправдае очакванията ми, които не бяха малки.
Опаковката е малка тубичка с много фин накрайник, който позволява много точно дозиране на продукта. Понеже не ме бива с обръщането на грамажи в ядки, бих казала че една малка точица ви е напълно достатъчна за целия клепач.
При нанасяне основата има телесен цвят и добре покрива мъничките капилярчета и изравнява тена на клепача. Консистенцията е доста лека като на крем, и изсъхва съвсем деликатно върху клепача.
При нанасяне на сенките забелязвам значително подсилване на цветовете, но не  чак такова като при NYX Milk. Това което ме грабна в тази база е издръжливостта, която придава на грима.Няма събиране в сгъвката, няма попиване на цветовете. При мен като дойде ред да премахна очния грим, той се беше същия както при нанасянето, а бяха минали около 10 часа.
Дори сравних базата на Alverde с  Elf eyeshadow primer  и  Elf загуби безславно.

На долните снимки може да видите разликата която базата на Alverde придава на нюансите от палитрата на Sleek- Acid, може да видите разликата и в ревюто на Sleek Garden of Eden,където има сравнение на нюансите без и върху тази база.


Цената беше около 5 или 6 лева, но държа да отбележа, че е адски икономична. Част е от редовния асортимент на Alverde.

10 коментара:

  1. Охоооо, супер! Тъкмо се чудех за тази на Avon, но май ще взимам тази. Сегашната ми е на Essence, но е от 100 години и е време за смяна. :) Хубаво ревю!

    П.П: Бързо да оздравяваш!

    ReplyDelete
  2. Тъкмо имам нужда и аз от нова база- улесни ме с избора :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че съм помогнала :)

      Delete
  3. Страшно съм доволна от тази база и аз :) Чудесно ревю.

    ReplyDelete
    Replies
    1. При мен се справя по-добре и от базата на Elf :)

      Delete
  4. Имам повечето популярни бази и нито една не спира събирането на сенките в сгъвката на клепача ми след седем часа (и то при качествени сенки). Заради теб ще взема И тази. 5 - 6 лева къде не съм ги дала?... ;) Дано пък стане чудо! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Надявам се да ти хареса :) Ако имаш по-мазни клепачи надали ще издържи 7 часа, но на моите сухи прави чудеса :)

      Delete
  5. Сега и аз трябва да се отбия до DM за да се сдобия с нея.

    ReplyDelete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">