Нови покупки

Днес имах път към ДМ (да, отново :D )  и забърсах няколко неща от там. Специално си бях набелязала и матиращата база на Essence, но на живо ми се стори доста мъничка и се отказах.
За сметка на това се сдобих с няколко продукта на Golden Rose и Alverde :)









Очната линия Dipliner Golden Rose е мой любимец от години. Просто съм толкова доволна, че продължавам да я купувам отново и отново...

Стик ФДТ на Golden Rose използвах доста отдавна в ранните ми години и го бях позабравила, но като го видях в магазина и ми се прииска отново да го взема. Цвета нацелих на късмет- 03,понеже нямаше тестери, но явно късмета ми не беше добър понеже се оказа доста светъл и с розов подтон. Ще му търся друго приложение, може би като коректор?

Белият Jumbo молив също от Golden Rose беше целенасочена покупка. Исках да пробвам по-достъпен вариант на известния NYX Milk.

Гелът за лице с водорасли от Alverde купувам за 2 ри път, понеже адски много ми хареса.
Тоникът не бях пробвала, но след похвалите за него в блога на Снежи, не устоях и си го взех. Интересно ми е да видя какъв резултат ще има комбинацията от двата продукта.

Последното нещо е заглаждащ балсам за коса с какао от Ziaja. Ей така реших да дам на тази марка поле за изява и да видя дали ще ме впечатли. Очаквайте отзиви скоро :)




3 коментара:

  1. Как е като състав балсамът с какао? Продуктите им за лице са пълни с боклуци /гледах етикети преди време/, но балсамът и маската за ксоа са привлекли вниманието ми заради добри отзиви, но все забравям да ги погледа.
    Честити придобивки!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мерси :) В състава има 1 силикон- dimethicone, пантенол и учудващо за мен какаово масло някъде по средата на съставките. От първо ползване обаче не ми хареса особено, ще му дам втори шанс да видим как е :)

      Delete
    2. Благодаря!

      Delete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">