Bettina Barty Chocolat лосион

Днес ще ви запозная с една моя стара любов, която да си призная бях позабравила.
Преди 4 или 5 години сърцето и обонянието ми беше пленено от шоколадовия лосион на Bettina Barty


Любовта продължи дълго, но не помня защо приключи доста спонтанно.
Преди няколко дни, докато си търсех нов лосион за тяло след като шоколадовия та The BodyShop   свърши, зърнах старата си позната с нов облик. Старите страсти отново закипяха и без много да му мисля я грабнах от стелажа.  Още пред магазина нетърпеливо отворих  капачето, за да си припомня аромата и се ядосах на себе си как съм могла да я оставя.


Bettina Barty  са германска фирма, специализирана в производството на високо парфюмирани лосиони. Ама наистина високо парфюмирани. Ароматите им траят по цял ден след нанасяне и имат голямо разнообразие.
Лосионът се предлага в туба от 500 мл и цена от 15 лева. Към него има и идентичен душ гел със същия аромат и количество с цена 10 лв, който съвсем скоро ще заеме челна позиция в банята ми. ( само по-бързо да привърша този на Body Shop )

Ароматът е на истински шоколад. Буквално! Не е от онзи тип химически миризми, които от километри си личат, че са създадени в епруветка, а е адски траен и сладък. Цял ден го усещам върху кожата си и не мога да му се нарадвам. 











Имах подозрения, че са сложили истински шоколад в състава и след бърз поглед на опаковката се оказах права.
Доста напред в съставките влизат Маслото от Шеа и екстрактът от Какао.
 Нещо, което ме зарадва още повече и липсата на каквито и да било парафини и петролни продукти, които доста често присъстват в лосионите.








Консистенцията е малко по-течлива от колкото предпочитам, но като цяло не ми пречи.Лосионът попива доста бързо без да оставя филм, но за сметка на това отлично подхранва кожата. На хора с по-суха кожа да им се стори леко ,,постен”, но аз обичам лосионите си такива и кожата ми се чувства добре с него.


Препоръчвам ви горещо продуктите на Bettina Barty. Опаковките са големи, качеството страхотно и цената- добра. А като бонус- всеки лосион си има ,,другарчеот душ геловете J
Голяма част от различните линии може да намерите ТУК 


6 коментара:

  1. О, не... това ревю не трябваше да го чета! :D Първо, мирише на шоколад, второ, няма петролни продукти, трето лека консистеция - някой го е правил точно за мен! :D <3 Лосионът определено вече е в wish листа ми! Благодаря, че сподели!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Охо, още една шоколадова фенка :D Има и бонус- истинско какаово масло в състава ;)

      Delete
  2. В момента и аз използвам лосион от тази марка, от серията "ориз и мляко" и буквално съм влюбена в аромата, който е на цъфнал черешов цвят :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Случайно да е в едно малко симпатично бурканче? :)

      Delete
  3. Много съм доволна от лосионите за тяло Bettina Barty.Аз в момента използвам лосиона с оризово мляко и черешов цвят.Уникално хидратиращи и икономични са.Използвам моя лосион вече 5 месеца и сега му се вижда края.Определено си заслужава парите!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Доста хвалби съм чувала точно за този с черешовия цвят и сериозно се замислям дали да не си го взема като свърши шоколада :)

      Delete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">