Хидратиращ серум и околоочен крем Balea Aqua

Днес ще ви представя два много сполучливи продукта, на които макар и да попаднах случайно, заеха трайно място в тоалетката ми.                                                                                                             
                             

                                              Става въпрос за Aqua  серията на Balea.





Докато търсех нещо леко и овлажняващо, което да не задуши и без това мазната ми кожа, погледа ми попадна на тази серия.  Околоочният ми крем на Alverde и без това беше на привършване и реших да пробвам този, заедно със серума за лице.



Овлажняващ серум за лице
Продукта идва в малко флаконче със стабилна помпичка, което от хигиенична гледна точка е голям плюс. Количеството е 30 мл, но самият продукт е адски икономичен и ще стигне за доста дълго време.
Консистенцията е леко водниста, а скоростта на попиване е невероятна. Буквално серума се изпива от кожата за секунди. Още един голям плюс за мен е лисата на остатъчен мазен филм, който откровено мразя. 












Усещането след нанасяне е много приятно. Самият серум няма охлаждащ ефект, но просто усещам кожата си хидратирана и свежа след него.  Не ми запушва порите и определено не
дразни кожата. За суха кожа не знам дали няма да е прекалено лек, но го препоръчвам с две ръце за хора с мазна и смесена кожа, които търсят лека хидратация.
Цената беше около 5-6 лв.











Околоочния крем от същата серия мога да опиша като ,,кратка глътка свежест за околоочния контур”.  Тук консистенцията е малко по-гъста, но скоростта на попиване отново е завидна. След нанасяне усещам много леко загряване на кожата, което отминава след секунди, но дори след щателен преглед на състава не мога да определя на какво се дължи. 



Усещането в никакъв случай не е неприятно, но леко ме изненада защото не го очаквах в продукт от подобна серия.
Не забелязвам намаляване на тъмните кръгове, но и самият крем няма такова предназначение. Усещам кожата около очите подхранена и леко освежена- точно както при серума за лице.
Цената също не беше висока около 6 лв за 15 мл продукт.


И двата продукта имат съвсем лек, ненатрапчив аромат на нещо леко флорално. Не съдържат силикони и петролни продукти, за разлика от други продукти със същото предназначение.


Като цяло мога да препоръчам серията на хора, със смесена и мазна кожа, които не обичат тежките кремове и гелове. 

7 коментара:

  1. И аз съм си ги харесала, но се чудех дали няма да са с тежка консистенция. Ще се купуват :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Доста са леки и учудващо бързо попиват :)

      Delete
  2. Околоочният крем би трябвало да е с охлаждащ ефект, но и при мен го има това загряване за няколко секунди в началото :)) Подкрепям мнението ти за продукта :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Да, и аз се изненадах в началото, но съм доволна от него като цяло :)

      Delete
  3. Ох, имам серума, обаче околоочният нещо съм го пропуснала... Ще ме вкарваш в разход! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ох, и аз съм така, като видя нещо в някои блог и веднага ми се прииска да го купя :D Поне цената му беше сравнително ниска :)

      Delete
  4. Мерси за ревюто, ще се пробват и тези кремчета :))

    ReplyDelete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">