Alverde Heilerde- тоник за лице с хума

Както знаете съм голяма почитателка на натуралната козметика Alverde  и всеки път когато минавам през DM винаги забърсвам по някоя козметична чудесийка от щанда им.  При последното ми ходене имах стриктна задача- Alverde Clear Gesichtstonic mit Heilerde.
След като изхабих 3-4 мини опаковки от този тоник най- накрая реших че е време да го купя в пълен размер.  Ето го и него:


Тоникът е предназначен за мазна кожа със склонност към акне и затова една от основните съставки в него е Heilerde- разбирайте глина. Предполагам, че това е немската версия на нашата хума и след едномесечно тестване мога да заключа, че ефекта е също толкова положителен. 

Състава е страхотен откъдето и да го погледнете- първите три съставки са вода, алкохол и каолин (глината), а след това имаме множество натурални екстракти и съставки. Не намирам ,,лоша” съставки при този тоник и това за мен е огромен плюс
Продукта се помещава в удобна и здрава пластмасова опаковка от 150 ml. Цветът му е леко кафяв, но това се дължи на глината. Преди употреба трябва хубаво да се разклати, защото глинените частички обикновено се утаяват на дъното.

Ароматът е доста натурален- на земя, но се усеща и алкохола. Бързо изчезва, но лично на мен не ми е неприятен и докато го нанасям.
Ефекта му е леко агресивен, но и той е предназначен за мазна и проблемна кожа. Поради наличието на алкохол и глина след използването му кожата е леко опъната и суха, но видимо по  чиста и матирана. Също така забелязвам, че откакто го използвам не ми излизат пъпки , освен в онзи специален период от месеца.

Не бих препоръчала този тоник за нормална и суха кожа, но определено върши чудеса за мазната.  Alverde предлагат цяла линия от продукти с Heilerde в състава си: от измивен гел, до специален дневен флуид, но предполагам, че ще ми дойдат прекалено агресивни наведнъж понеже съм със смесена кожа.






Мога да препоръчам продуктите от тази линия на момичетата с мазна и проблемна кожа, но
мой съвет е да си взимате продуктите постепенно и по възможност да не ги използвате всичките едновременно, понеже могат да изсушат кожата. Ако все пак искате да си вземете цялата линия, направете режим на ползване на отделните продукти и ги редувайте.

Това беше от мен за днес. Надявам се ревюто да ви е било полезно. Ако сте използвали продукти от серията Heilerde ще радвам да прочета отзивите ви за тях долу в коментарите J

2 коментара:

  1. Съвсем на време за мен :)
    Благодаря за ревюто.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че съм уцелила :)

      Delete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">