TAG You can only choose one

Благодарение на блогана Ивана разбрах за този доста интересен таг и след като прочетох въпросите реших да се включа. Идеята е да се избере само по 1 продукт или марка като отговор на всеки въпрос.  Доста се замислих при отговорите, но като цяло го намирам за доста интересен и информативен. J Е , да започваме!

1.       Low end or Drugstore brand

Тук бих казала Balea.  Като се замисля пред последната година доста голяма част от тоалетката ми е заета от техни продукти. Има доста различни и понякога иновативни продукти, чиито алтернативи не бях срещала. Като плюс мога да добавя супер достъпните им цени.

2.       High end brand


Честно казано не притежавам много такива, но ако трябва да избирам бих заложила на Sleek. Страхотни палитри с  изключително добра пигментация. Наскоро се сдобих и с тяхната Garden of Eden.

3.       Основа за грим

Срам ме е да си призная, че до момента съм използвала само една- OriflamePerfecting Face Primer.

4.       Хайлайтър

С две ръце гласувам за този на Constance Carroll. Озарява много нежно, без да изглежда изкуствено.

5.       Фон дьо тен

От съвсем скоро използвам Bourjois Healthy Mix Radiance Reveal  и съм влюбена в него. Няма друг толкова естествен завършек! Очаквайте ревю съвсем скоро.

6.       Коректор

Определено кремообразният на Catrice е на първо място според мен. Слива се много добре с кожата и прикрива петънца и пъпки.

7.       Бронзър

Досега не съм използвала, но при следващото си ходене до DM мисля да грабна този на Alverde.  Понеже съм с доста светла кожа и повечето брънзъри които съм пробвала ми стоят адски изкуствено. Надявам се този  да е по-лек и по нежен откъм завършек.

8.       Руж

Тук отново присъства продукт на Alverde- минералния им руж под формата на перли. Нежен, ненатрапчив и придава съвсем естествена руменина на бледата кожа.

9.       Пудра

След дълго колебания избирам многоцветната на Catrice. Матира сравнително добре, не изглежда брашнено и се задържа през целия ден без да става на петна.

10.   Фиксиращ спрей за грим

E.L.F  Makeup Mist and Set  открих съвсем наскоро и съм очарована от него. Не лепне на кожата и наистина забелязвам удължаване на издръжливостта на грима.

11.    Продукт за вежди

Не ме линчувайте, но отново Alverde  имат победител за мен в тази категория. Цветният им гел 02 за брюнетки изглежда доста естествено  и го използвам почти всекидневно. Съвсем скоро ще напиша ревю и за него.

12.   Палитра за очи

Тук имаме повторение с един от горните въпроси, но тъй като става дума за определена палитра, ще кажа Sleek Garden of Eden. Невероятни земни тонове и тропическо зелени цветове.

13.   Очна линия

Golden Rose Dip Liner-  евтина, лесна за работа и адски издръжлива. Използвам я от 7 клас ( отделни опаковки разбира се, не една и съща J  )

14.   Спирала

Bourjois 1 second Volume. За нула време успя да измести предишния ми фаворит от Maybelline.

15.   Продукт за устни

Хмм червено червило или гланц. Не мога да избера само един, понеже всичките ми продукти от този тип в червената гама. Какво да ви кажа, обичам vintage визията.

16.   Лак за нокти

Черен, без значение на коя марка е.

     17.Уред за красота
      Сешоарът ми. Без него след баня мога да мина за близначка на Братовчеда То от Семейство Адамс                          
                          

Тагвам всеки, който желае да направи тага и ще се радвам ако споделите линкове към вашите отговори в коментарите J


              

1 коментара:

  1. Много се радвам, че се включи толкова бързо.
    Беше ми интересно да видя любимците ти <3

    ReplyDelete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">