Sleek Garden of Eden

В този мрачен и дъждовен понеделник ще се потопим в Райската Градина с новата палитра на Sleek ,, Garden of Eden".
  Тази палитра беше в wishlist-a  ми още от пролетта и най-накрая успях да си я взема.  Още при самото отваряне очите ми останаха в богатите зелени нюанси и наситените кафяви тонове.  Обожавам зеления цвят и тази палитра за мен е просто едно малко бижу!

Пигментацията, типично за Sleek, е на изключително високо ниво. Само два от матовите цветове ( Adam's Apple и Forbidden) не излизат толкова наситени, колкото ми се искаше, но мисля, че една база ще оправи този проблем за нула време.

Текстурата е мека, кремообразна и се плъзга като масло по кожата. Усещам, че преливането ще бъде адски лесно.  Някои от цветовете са матови, а другите имат съвсем леки  брокатени частици в тях, но нищо натрапчиво.

Като цяло тази палитра може да се използва за създаването на безброй визии, както за през деня, така и вечерни и определено ще влезе в моя топ 5 за любими продукти.
  Е стига съм писала вече, ще оставя снимките да говорят сами за себе си...









Ето и малко Swatch-ове без база. За жалост апаратът ми не успя да хване истинската наситеност на цветовете. На живо са много по-пигментирани.






                                                    Update:   Със базата на Alverde






6 коментара:

  1. Ах, колко е красива! Честито :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря ти :) Чак ме е жал да я използвам, за да не свърши :)

      Delete
  2. Бях забравила за тази палитра и ти сега отново ме изкушаваш! Толкова ми харесват зеленикавите нюанси <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Доста тематично изкушение, нали :D

      Delete
  3. Голяма красота :)) прелестни цветове
    www.mayaetsavieenrose.blogspot.com

    ReplyDelete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">