Fab or Flop? Sephora палитра

Преди няколко седмици бях изненадана с един много любопитен подарък от Испания. Още в
мига, в който зърнах черно.бялата торбичка на райета, предположих, че вътре ще се крие нещо
луксозно. И се оказах права.


Първоначално имах доста високи очаквания за тази палитра на Sephora и незнайно защо
очаквах от нея качество, съизмеримо с това на Urban Decay. За жалост обаче резултата не беше
точно такъв. Въпреки това като цяло мисля, че палитрата ще ми върши доста работа при
създаването на по-сложни и тематични гримове, заради голямото си разнообразие.
Самата палитра е в много сладурска „етажна” опаковка под формата на чантичка. Дори си има
дръжчици за носене!  Отваря се на две половини, като долната е заета от 33 броя сенки за очи и 3 кремообразни очни линии, а горната представлява едно чудесно голямо огледало.От двете страни на долната половина има две малки чекмедженца, в които съответно се помещават 12 броя гланц за устни, 4 ружа и 2 бронзиращи пудри. Дотук никакви възражения от моя страна.





Но когато дойде време за тестване на сенките, доста бързо установих, че не всички цветове са толкова пигментирани, а някои даже не се появяват. По-светлите перлени цветове за жалост спадат към тази категория, но за сметка на това тъмните имат доста по-добра пигментация.













Очните линии са сравнително добри- нито прекалено
мазни, нито прекалено сухи, нанасят се
лесно, но не са супер издръжливи.

Ружовете ми харесват. И то много. Макар и рядко да използвам силни цветове, ми направи
впечатление фино смляната текстура и пигментация. Изборът е сравнително голям:от по-ярки-до по-нежни нюанси с доста добра издръжливост.
























Слабото място на тази палитра според мен са гланцовете.
 Първият минус е прекалено малкият им грамаж. Имам чувството, че след две нанасяния ще свършат. Другото което не ми харесва е липсата на пигментация при повечето от тях. Едва 4 от 12те придават наистина ярък цвят и бих ги категоризирала като червила. Но другите 8 са просто безцветни гланцове, независимо, че в палитрата изглеждат с различни цветове. При нанасяне те са абсолютно еднакви. От друга страна това може да се приеме и като плюс, ако залагате повече на безцветните гланцове и искате по-голямо количество от тях.

(извинявам се за външния вид на гланцовете, но трябваше да ги пробвам. На снимката виждате резултата след 1 топване на четката)



Като цяло бих дала на тази палитра оценка 8 от 10 заради слабата пигментация на някои от
цветовете. Въпреки това мога да я препоръчам на тези, които искат голямо разнообразие от
цветни продукти комбинирани в малка и лесно преносима опаковка. Цена за жалост не мога да
ви кажа, понеже я получих като подарък.



10 коментара:

  1. И аз имам една гигантска коледна палитра на Sephora от преди 2 години. Но тя имаше около 60-70 цвята сенки, още толкова глосчета, очни линии, халайтъри и ружове. И май като гледам всички тези цветове ги имам и в моята палитра. Много си я обичам и ми е незаменима! Разнообразието от цветове, което предлага е невероятна, а качеството им съвсем не е лошо.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Сега се сещам, че я бях виждала в твоя блог :) В твоята всички цветове сенки ли са добре пигментирани или само при мен има леко разминаване?

      Delete
    2. Матовите светли цветове са непигментирани, всички останали са си на ниво. Но аз и не нося светло матово, така че не ме бърка.

      Delete
    3. И аз рядко нося светло, но ми се налага да го използвам като база под тъмните цветове за подсилване.

      Delete
  2. Аз имам също голямата, но от последната Коледна лимитка :) Очните линии за мен са тотален провал, което много ме натъжава, защото са голям провал. Но при мен се държат като червила, изобщо не изсъхват на клепача о.О
    Сенките са готини, не са мазни като на УД, не са и толкова пигментирани, но определено има божествени цветове <3 Много симпатично гримче :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. При мен малко трудно се взимат с четката, но така или иначе всички гел очни линии ми седят като червило на клепача :D Само с течната на Golden Rose се разбираме добре.

      Delete
  3. Интересно, изглежда прекрасно палитра :) но това с пигментацията е наистина проблем :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Странното е, че някои от цветовете са супер пигментирани, други едвам се виждат. Предполагам разликата е в количеството пигмент при различните нюанси.

      Delete
  4. Ох, личи си, че още не съм си изпила кафето. Горе имам предвид, вместо второто "голям провал", че са страхотни цветове :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Няма нищо и аз съм така преди сутрешното кафе :D Бомба да падне, няма да разбера.

      Delete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">