Грижа за кожата по време на море

Здравейте, момичета! Някои от вас сигурно вече са прекарали първата си за тази година морска почивка и планират следващата, а други тепърва я очакват.  Е, аз ви пиша от последния ден на моята. Изкарах си супер с изключение на настинката, която ме хвана още от първия ден.
Още преди да замина бях решила тази година да положа по- интензивни грижи за кожата си по време на морското ми пребиваване, защото вече не съм в тийнейджърските си години и малко по малко грижата за кожата заема все по-голяма част от ежедневието ми.

Ето и избранниците, които пътуваха с мен и се погрижиха кожата ми също да се наслади на лятната почивка:





UVA/ UVB защита  За тази цел избрах слънцезащитния лосион на Sun Dance ( собствена марка на веригите ДМ) с фактор 20. След опита ми с доста по-високите фактори ТУК и почти непроявилия се тен, заложех на по-нисък фактор. Лосиона се справи отлично! Попива адски бързо, има лек тропически аромат и наличието на  Глицерин и Пантенол в състава ми направиха адски добро впечатление. Тези съставки се грижат кожата да не се дехидратира при продължително излагане на слънце.  Този лосион определено ми стана любимец и няма да се разделя с него до края на лятото. 
Цената му беше около 7 лв. и може да се намери във всички дрогерии ДМ






Грижа за след слънце  Тук заложих на лосиона за тяло Chocomania с какaово масло от The Body Shop.  
Имам цяла публикация за него и душ-гела от същата серия, която може да намерите ТУК.Накратко този лосион успя да даде на кжжата ми изгубената влага, а какаовото масло я направи копринено мека и осигури равномерен тен.
За лицето си използвах два продукта от  Aqua серията на Baleaсерум за хидратация и околоочен крем. И двата продукта попиват много бързо без да оставят мазен филм върху кожата. След тях имах усещането, че кожата ми буквално е пропила водата. Очаквайте отделна публикация за тях скоро.



Грижа за лице  През тази почивка сведох декоративната козметика до минимум,  като използвах само спирала и то вечер. Не знам за вас, но според мен декоративната козметика няма място на плажа. Кожата се поти, морската вода оставя допълнителен солен слой и не мога да си представя цялата тази какафония в комбинация с грим.  Затова използвах основно измивния гел на Balea за който имам отделно ревю ТУК, а в жегите на плажа ме спасяваше термалната вода на Avene  ТУК.
 










Като цяло тази почивка ми се отрази доста добре и за първи път успях да придобия равномерен шоколадов тен. Разбира се грижите по запазването му ще продължат и вкъщи, но като цяло мисля да повторя тази система и при следващата ми почивка. Препоръчвам я и на вас! J

4 коментара:

  1. Някои линкчета липсват :) За високофакторните лосиони и за лосиона на Дъ боди шоп :)
    Иначе много готина публикация :) Термалната вода на Авен е винаги в чантата ми по време на жегите :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ох голяма съм блейка! :D Благодаря за редакцията.

      Delete
  2. И аз ползвам този слънцезащитен лосион на Sundance - добре се представи и на плажа, и в планината, въпреки че не е никак икономичен при мен. Но също харесвам аромата му.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Наистина не е от най-икономичните, но не бях виждала толкова бързо попиващ лосион. Буквално за няколко секунди :D

      Delete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">