Празни опаковки част 3

Ето и поредната порция изразходвани продукти от мен. Както знаете не държа самите празни опаковки при себе си, защото имам ограничено място а козметика и в тези постове слагам снимки от официалните сайтове на производителите.
Ако ви е интересно какво още имам в козметичното си шкафче може да намерите неговия виртуален вариант ТУК



Гел за лице с екстракт от бамбук и лотос на Balea Travel size 30 ml

  Страхотен гел за измиване. Сваля безпроблемно всякакъв грим и не люти на очите. Подходящ е за нормална и смесена кожа, но след него трябва задължително крем! На моята смесена кожа й се отрази много добре, въпреки че усещам съвсем леко опъване на бузите, където кожата ми е сух. Толкова го харесах, че си купих оригиналния размер от 150 ml.  Занапред ще се заредя с 1-2 малки тубички, които да използвам при пътуване.















Хидратиращ тоник на Elea  за мазна и смесена кожа с флорална вода от здравец

  Една дума- алкохол! И то много!  Още при първото отваряне ме лъхна толкова силна миризма на алкохол, че направо ми се замая главата. Не знам защо съдържанието му е толкова високо хидратиращ продукт, но определено не ми хареса. Аромата също беше ужасен- някаква смесица между ракия от здравец и бабешки парфюм. Използвах го точно два пъти преди да замине в коша.












Impala  очна линия с мека четка- към този продукт съм със смесени чувства. От една страна четката е супер тънка и позволява рисуването на много фини линии, цветът също е наситено черен и траен. Но просто нещо в таи очна линия не се хареса на очите ми и след второто използване започна да ги дразни. Не съм сигурна дали е от някаква съставка, но прекратих употребата и. Все пак не мисля,че е лош продукт понеже чувствителността към козметиката е индивидуална. Ако мислите да си я взимате ви съветвам първо да я тествате само върху едното око и да видите дали няма някакви странични реакции.









Avon Planet Spa Маска със Саке и Ориз Имах доста от маските на Avon, но тази не е една от любимците ми. Обещаният ефект е мека и почистена кожа, но при мен не забелязах такова нещо. За сметка на това, махането и се оказа доста болезнено и трудоемко, понеже това е от онзи тип пилинг маски, които се отлепят като лист от кожата.  При отлепянето редовно части от маската оставаха по лицето и косата ми и  имах чувството че заедно с нея отскубвам и малките косъмчета по бузите си.  Мисля че вече не се предлага, но така или иначе не бих я препоръчала.


Това беше днешната порция празни опаковки. Надявам се да ви е било интересно :)

0 коментара:

Post a Comment

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">