Шоколадови изкушения с The Body Shop

Знаете ли кое сладко изкушение може да намали стреса и да подобри настроението ви само с аромата си?
Шоколада!

Да, това сладко черно бижу, със съблазнителни форми и още по-съблазнителен аромат. Понякога ми се иска цялата да се потопя в шоколад.  И от скоро имам тази възможност с продуктите от серията Chocomania  на TheBody Shop.

Тази английска марка се слави с божествените си аромати и натурални продукти и най-накрая реших и аз да я пробвам. Като за начало заложих на серията с шоколад Chocomania и си поръчах душ гел за баня и лосион за тяло.

Още след първото използване се влюбих! Няма такъв аромат просто. Мек, нежен и същевременно обръщащ всичко около себе си. Да си призная аромата беше главното нещо което ме накара да си ги взема, но хубавите изненади не свършиха дотам.

Душ гела е 250 мл и има много приятна средно гъста консистенция и цвят на истински течен шоколад! Необходимо е много малко количество поради силния аромат и гъстата пяна която прави. След баня още усещам аромата върху кожата си, но не толкова силни колкото би ми се искало.




Затова веднага нанасям лосиона от същата серия който е същото количество и чийто аромат е абсолютно същия. Като цяло лосиона ми харесва- не е прекалено мазен нито прекалено лек. Нанася се лесно и попива доста бързо. За моята нормална кожа го чувствам идеален. Съдържа истинско масло от шеа и какао. Ароматът му се запазва около 5-6 часа, но се усеща само много близко до кожата. Няма го ефекта ,,парфюмен облак”. И всъщност това е единственото нещо което не ми допада. Може би аз изисквам прекалено много, но ми се искаше аромата да се запазва поне ден ако може и два J ,но тук вече искам прекалено.



























И двата продукта съдържат масло от шеа, което се добива чрез така наречената Fair Trade организация. 


Накратко: компанията изкупува маслото направо от родината му Гана. Там то се добива по естествен път от жените в селцата около Тамале. По този начин се осигурява препитанието на тези, жени като получават заплащане срещу добива на това скъпоценно масло.













Също така продуктите на The Body Shop  не се тестват върху животни, което е голям плюс за мен.                           За в бъдеще мисля да пробвам балсама за устни и скраба за тяло от същата серия, а продуктите може да намерите в българския представител на марката на този адрес


5 коментара:

  1. Изглеждат доста добре!
    Но продуктите на The Body Shop вече се тестват върху животни. Новите им партиди нямат знака за animal cruelty free.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не знаех. Много жалко наистина, имаха добро име точно поради факта че не тестваха.

      Delete
  2. Супер изглеждат! Мерси за ревюто.
    Girl's Temptations

    ReplyDelete
    Replies
    1. Радвам се, че съм била полезна :)

      Delete
  3. Ароматът на шоколад е любимият ми сред лосионите за тяло. Много добър избор! :)

    ReplyDelete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">