Празни опаковки част 2

Лято е...слънцето пече и опича всичко живо, хората си почиват у дома на климатик, а мен ме налегна музата да пиша. Затова днес ще ви представя още една доза продукти които съм изразходвала. Преди това искам да направя едно малко лирическо отклонение:
По принцип не разполагам с много пространство за козметиката ми, а всеки който ме познава знае, че тя расте с главоломна скорост. Затова реших вместо да събирам празните бутилки и шишенца, да направя виртуален вариант на купчинката изразходвани продукти. Затова в блога ми няма да видите лични снимки на публикациите от този тип, а вместо това те ще бъдат взети от официалните сайтове.
Също така ако ви е любопитна какво живее в козметичната ми екосистема, може да намерите виртуалният й вариант на профила ми в Pinterest.
А сега да преминем по същество към продуктите:

На първо място са два продукта от серията Pure Nature Tea Tree & Rosemary на  Oriflame.

Гел и тоник за лице 2 в 1 за всекидневна употреба

Какво ми хареса в този продукт:  Като цяло аромата, консистенцията  и леката му неизсушаваща формула. Прави хубава пяна и след измиване не оставя неприятен филм върху кожата. Може би заради факта, че е 2 в 1 след употреба кожата ми не беше пресушена и нямаше нужда от крем.
Какво не ми хареса в този продукт:  Неспособността му да премахва грим. За жалост това е единствената причина, поради която няма да го повторя.







Сапун  за лице

Какво ми хареса в този продукт:  Е тук вече не мога да си кривя душата, наистина почиства кожата много добре. Премахва всякакъв грим и нечистотии. Ароматът му е същия като на гела на чаено дърво и розмарин, който за мен действа адски освежаващо. Пени се добре и е доста икономичен. Това сапунче успя да се задържи на мивката ми около 6 месеца при употреба всяка вечер.
Какво не ми хареса в този продукт:  Абсолютно нищо! Бих го закупила отново само да го засека в някой каталог на Oriflame.







Овлажняващ  крем за тяло с кокос от Balea

Какво ми хареса в този продукт: Аромата! Да да и пак да! Няма такова божествено ухание на кокос. При всяко отваряне на кутийката ми се струваше, че се пренасям на някой тропически остров.  Консистенцията също беше доста добра- нито прекалено течна, нито прекалено твърда.
Какво не ми хареса в този продукт:  Ами лично на мен не ми допадна факта, че оставя мазен филм върху кожата. За някои с по-суха кожа този крем би бил отличен, но на мен ми идваше прекалено тежък.



Скраб за тяло с кафе и шоколад  от Афродита

Какво ми хареса в този продукт:  Нищо.

Какво не ми хареса в този продукт:  Е тук трябва да кажа- абсолютно всичко! Като се започне от аромата, който нямаше нищо общо с кафе или шоколад, а някаква ужасно химия. Самият скраб въобще не изглежда като такъв. Гъст, лепкав с много малко частици и почти невъзможен за отмиване. Само не разбрах защо в състава му имаше каолин?! Като цяло след 2-3 използвания направо си замина в коша.




Това беше всичко от мен за днес. За повече информация относно бивши, настоящи и бъдещи продукти ТУК



0 коментара:

Post a Comment

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">