Balea 7 дневна терапия за лице с ампули

 Здравейте! Днес ви пиша от едно малко по- различно място, а именно-от аудиторията , в която съм на лекция. Вдъхновението ме удари и затова реших да ви напиша едно малко ревю за наскоро изпробваната и успешно завършена 7 дневна терапия на Балеа.
  Преди две седмици ви показах резултата от едно спонтанно посещение в ДМ. Измежду козметичните продукти се мъдреше една шарена кутийка със седем малки ампули в неяТова беше споменатата 7 дневна терапия и днес ще ви споделя резултатите и мнението си за нея.


















В кутийката се разполагат седем на брой ампули за лице, които се различават по състав и действие за отделните дни.Всяка ампула се използва еднократно на добре почистена кожа преди нанасянето на крем. Съдържанието се масажира в кожата докато попие, като е препоръчително да се нанесе и по врата.


















                             







Дотук с метода на използване-да преминем към съдържанието и ефекта:

 
  Ден 1: освежаваща ампула
   Ден 2: освежаваща ампула
   Ден 3: хидратираща ампула
   Ден 4: хидратираща ампула
   Ден 5: енергизираща ампула
   Ден 6: енергизираща ампула
   Ден 7: освежаваща ампула
След приключване на седмия ден старателно огледах кожата си за промени и такава имаше, макар и не чудотворни. Кожата ми беше по свежа и не толкова уморена и... всъщност това е
  Не видях никакви по-сериозни промени в състоянието на кожата си. Самите ампули ми допаднаха като аромат и консистенциялесно попиват в кожата и  ароматите се различават според вида на ампулата. Само искам да отбележаче освежаващите ампули   поглед изглеждат доста мазнички, но попиват бързо без да оставят  неприятен филм върху кожата.












Съставът също е сравнително добър- липсват силикони и петролни продукти и има доста растителни екстракти.

Като цяло продукта ми допадна и бих го купила отновоно не е нещо невиждано. Ако ви допада идеята за СПА в домашни условия може да я пробвате. Лесна е за употреба и цената също е добра- 7 лв.
Аз лично много обичам СПА процедурите и винаги се оглеждам за продукти и терапии, които мога да изпробвам в домашни условия, и ми беше интереснода изпробвам този продукт. В бъдеще обмислям отново  да направя един 7 дневен курс, защото нека  го признаем- всички обичаме да се глезим и да се чувстваме добре в кожата си.

  Това беше от мен. Споделете и вашия опит с този тип продукти :)

3 коментара:

  1. Тази терапия не съм я виждала, а изглежда много интересно.Особено щом спомена СПА :))

    ReplyDelete
  2. Има я в магазините на ДМ на щанда с козметика за лице на Балеа.

    ReplyDelete
  3. И аз не я бях виждала, трябва да поразгледам следващия път като отида.
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ReplyDelete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">