Как да си направим сами Travel Kit

Здравейте, красавици!  За днес съм ви подготвила един малък урок от типа- "Направи си сам", а именно- как да си направим свой персонализиран Travel Kit

    Много от вас са запознати с комплектите за пътуване, които доста марки предлагат. Няколко мини- шишенца и бутилчици с мостри на продуктите на дадената фирма. Определено това ни облекчава, когато трябва да приготвим багажа си за пътуване е се чудим как да поберем всички, лосиони, шампоани, кремове и останалите ни необходими продукти.

  Ако не искате да си вземате готов комплект на дадена фирма, или пък имате такъв, който вече сте изразходвали, ето как може да го превърнете в собствен Travel Kit

  Необходими неща :

  • няколко шишенца от шампоан или душ гел ,предварително измити и изсушени. (В почти всички хотели се предлагат такива за гостите. Тъй като влизат в цената на стаята спокойно може да си ги вземете с вас :))
  • 1-2 празни кутийки от крем, измити и изсушени.- Тези кутийки са много полезни, защото в тях може да отсипете от любимата си маска за коса или лосион за тяло.
  • Мостри на крем за лице или гел.- Някой от фирмите предлагат мини- варианти на своите продукти които са удобни за път.  В магазините на DM  до касите се предлагат почти всякакви видове шампоани и кремчета, даже съм забелязвала лак и пяна за коса и дезодоранти.  Цените им са доста ниски  и по този начин може да изпробвате нов продукт и да олекотите багажа си. :)
  • Несесер или чантичка, със стабилна закопчалка и много отделения- Продават се в магазините за 1 лев , както и понякога ги пускат на промоция от каталозите на Avon и Oriflame. Ако можете, изберете чантичка от непромокаем материал, така в случай че някое шишенце се разлее, останалата част от багажа ви няма да се изцапа.


 Останалото е въпрос на фантазия и собствен избор. Ето и малко снимки на моята преносима чантичка :





7 коментара:

  1. T.e kupuvash si chantichka I slagash nqkakvi ne6ta v neq..nikoga nqmashe da se setq.

    ReplyDelete
  2. Идеята е насочена към използване на мостри и собствени продукти и олекотяване на багажа.

    ReplyDelete
  3. Аз купувам вече трети пореден път празен комплект от Ейвън (но се предлагат само за представители), в него има 3 шишенца и две бурканчета, които ми стигат напълно за душ-потребности :)останалото - мострички и минита в отделно несесерче :) Ще поснимам скоро, че дива време за пътния сезон, много обичам такива статии... А маската за коса не съм я мяркала в ДМ, трябва да погледна :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Не знаех, че Avon предлагат такива празни комплекти, много ми е любопитно да ги видя :D А иначе само кутийката е от крем на Balea- вътре сложих маска за коса на Lorys- от големите им туби,които са по 1 кг :D

      Delete
  4. И аз много обичам публикации на тази тема :D
    Също като пътувам предпочитам да нося по-малки опаковки от всичко - заема по-малко място и тежи по-малко :D

    ReplyDelete
  5. Много полезна публикация. На мен последното, което ми хрумна спонтанно на тази тема е като ми свърши шампоана на Фито от бюти кутията на пинкс.бг да си запазя шишенцето, защото ми се вижда подходящо за пълнене след това и за целта:)
    Веси
    nomatterwhatbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Страхотна идея!
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ReplyDelete

 
This site uses cookies from Google to deliver its services.
Bt using this site you agree to the use of cookies.

Bloglovin

Follow on Bloglovin

Красота без жертви

Красота без жертви

Instagram @nailpolishayaska

Total Pageviews

Followers

/assets.pinterest.com/js/pinit.js">